Wanneer ontvangt u uw pakket, verzendkosten?

    Na ontvangst van uw bestelling én uw betaling gaan wij aan de slag.

    • Uw bestelling is in zijn geheel op voorraad: wij verzenden uw pakket binnen twee werkdagen, tenzij anders is vermeld. Neemt u contact met ons op als u iets snel nodig heeft, daar is vaak een mouw aan te passen. Houd altijd het ordernummer bij de hand, dan kunnen wij u sneller helpen.
    • Uw bestelling is niet of slechts gedeeltelijk op voorraad: wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op en geven u een schatting van de verwachte levertijd. Als u wilt, kunt u de order kosteloos annuleren. Wij betalen u binnen vijf werkdagen terug.

    Postpakketten verzenden wij gewoonlijk per PostNL. 

    • Zo gauw het pakket door ons bij PostNL is aangeboden, ontvangt u van ons een e-mail met de Track&Trace-code. Daarmee kunt u zien wanneer de besteller bij u voor de deur zal staan.
    • Binnen Nederland vindt de bezorging gewoonlijk één dag na het aanbieden plaats, d.w.z. twee of drie werkdagen nadat u uw bestelling gedaan heeft.
    • Zendingen naar België zijn soms - maar lang niet altijd - een dagje langer onderweg.

    Grote en/of zware zendingen versturen wij met een andere expediteur. De verzending kan dan iets langer duren. Onze expediteur maakt een afspraak met u wanneer uw bestelling wordt bezorgd.

    Persoonlijke bezorgservice. Kwetsbare zendingen (met name de grote maten schelpen- en glaslampen) bezorgen wij zélf. Er gelden afwijkende bezorgtermijnen en tarieven. Klik hier voor meer informatie.

     

    Aannemen van uw bestelling

    • Als u de zending aanneemt van de bezorger, kijkt u dan onmiddellijk of het pakket uitwendig onbeschadigd is, en of het pakket niet rammelt (als u bijv. glaswerk bestelde). Spreek de bezorger bij schade hierop aan!
    • Maakt u het pakket voorzichtig open. Mocht u uw bestelling willen terugsturen, gebruikt u de originele verpakking dus het is belangrijk die zo intact mogelijk te houden.
    • Als het pakket niet in goede orde bij u arriveert en de inhoud beschadigd is, neemt u dan in alle gevallen zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen twee werkdagen contact met ons op per e-mail of per telefoon. Één of meer foto's van de schade kunnen zeer behulpzaam zijn, fijn als u dit kunt maken. Vermeld u s.v.p. het ordernummer, dan kunnen wij u sneller helpen en een afspraak maken over retourzending, omruiling en/of terugbetaling.


    Verzendkosten

    Voor artikelen die u via de webwinkel bestelt en vooruit betaalt, gelden de volgende verzendkosten:

    Verzending postpakketten binnen Nederland:
    - € 7,50, bij een orderbedrag minder dan €75,00
    - gratis, bij een orderbedrag van minstens €75,00.

    Verzending grote en/of zware pakketten Nederland en België:
    - € 25,00 voor Nederland excl. Waddeneilanden
    - € 50,00, voor België.

    Persoonlijke bezorgservice Nederland en België (klik hier voor meer informatie)
    - € 45,00, voor Nederland excl. Waddeneilanden
    - € 70,00, voor noord-Vlaanderen - tot Hasselt, Brussel, Gent.

    Verzending van postpakketten naar België of Duitsland:
    - € 12,50, ongeacht het orderbedrag

    Verzending van postpakketten naar Luxemburg of Oostenrijk:
    - € 17,50, ongeacht het orderbedrag

    Verzending van grote en/of zware artikelen naar bovenstaande landen:
    - u ontvangt separaat een offerte. Uiteraard kunt u de bestelling annuleren als u de verzending te kostbaar vindt. 

    Verzending naar andere landen:
    - neemt u contact met ons op voor een offerte. We helpen u graag. 

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    de Toverkamer 4.7 / 5 - 30 Reviews @ Google