Terugsturen van - een deel van - uw bestelling

    Wij hebben baat bij tevreden klanten.

    Uw bestelling hoort compleet en correct bij u aan te komen. Zo niet, dan herstellen we dat, voor zover dat in ons vermogen ligt.

    Valt - een deel van - uw bestelling tegen, staat het niet of anderszins, dan kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht en het artikel of de artikelen terugsturen. 


    Terugzending vanwege beschadiging, incomplete of foutieve levering:

    1. Neem zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen contact met ons op per e-mail of telefoon en beschrijf het probleem. Als er sprake is van beschadiging stellen we het zeer op prijs als u foto's van de schade (en van de kapotte verpakking, als dat aan de orde is) kunt meesturen. Vermeld altijd het ordernummer, dan kunnen we u sneller helpen.
    2. Stuur de bestelling pas terug nádat we u daarom gevraagd hebben en dan volgens onze instructies. 
    3. Wij zorgen in overleg met u voor een vervangend artikel of voor terugbetaling. Daarnaast vergoeden we de door u gemaakte verzendkosten. 
    4. Terugbetaling vindt zo snel mogelijk plaats doch in ieder geval binnen 14 dagen na terugzending van het kapotte of foutieve artikel (als we u daarom gevraagd hebben).


    Terugzending om andere redenen :

    1. Stel ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte dat u deze geheel of gedeeltelijk terug wilt sturen. Dat kan zowel telefonisch als per email, vermeldt altijd het ordernummer.
    2. Verpak het artikel dat u terug wilt zenden in de originele verpakking of tenminste deugdelijk. Vermeld aan de buitenzijde het oorspronkelijke ordernummer (een TkB nummer).
    3. Stuur het artikel aan ons op of breng het tijdens onze openingsuren bij ons langs. De kosten van het terugsturen zijn voor uw rekening. 
    4. Wij betalen u de aankoopwaarde van het teruggestuurde terug, inclusief de bij uw bestelling door u betaalde bezorgkosten als het de hele bestelling betreft. Deze terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen nadat u ons meldde dat u het artikel terug wilde sturen, maar niet eerder dan nadat wij het artikel in goede orde en verkoopbare staat hebben terugontvangen. 
    5. Als het artikel door ons niet in goede orde is ontvangen, kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen die wij verrekenen met de terugbetaling.

    Contact per e-mail via [email protected].

    Post- en terugbezorgadres: 

    De Toverkamer
    Woldstraat 11
    7941 LE Meppel

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    de Toverkamer 4.7 / 5 - 30 Reviews @ Google